zaterdag 13 april 2013

Yves Rocher BBCream

Vandaag heb ik voor jullie een korte review over de BBCream van Yves Rocher. Ook zien jullie het resultaat van de BBCream in foto's. Zijn jullie benieuwd? Lees dan zeker verder.

De BBCream kwam in een mooie kartonnen verpakking maar die heb ik ondertussen al weggegooid. De tube, waarin het product zit, vind ik zeer mooi en fris ogen. Het product zit in een knijptube dus lekker hygiƫnisch en makkelijk te doseren.
De BBCream heeft, in tegenstelling tot andere BBCream die ik bezit, een meer roze ondertoon. Hij is makkelijk uit te smeren met je vingers dekt redelijk goed. De BBCream heeft geen vreemde geur en heeft eigenlijk de perfecte kleur voor mij. Heb jij dus ook een bleke huidskleur net als ik, dan raad ik jullie zeker deze BBCream aan.
Op de foto heb ik enkel de BBCream, een lippenbalsem en wat mascara aan.
De BBCream kocht ik via de post bij Yves Rocher voor een tientje.

Liefs,
Delphine