vrijdag 12 april 2013

Saffron London Lipstick Review

Vandaag heb ik voor jullie een review/swatch artikel klaar staan over de Saffron London Lipsticks. Ik kocht een tijdje terug vier van deze lipsticks in de BigBazaar bij ons in de buurt en vandaag vertel ik jullie wat ik ervan vind.



De verpakking is van zwart plastick en onderaan is er een klein stukje waar je de kleur van de lipstick kan zien. De kleur die je onderaan ziet komt perfect overeen met de kleur van de lipstick himself. De lipstick ziet er ongebruikt vrij shinny uit wat doet uitschijnen dat de lipstick lekker romig is. Niks is minder waar want de lipstick brengt vrij stroef aan en voelt in het begin ook vrij droog aan op de lippen. Je moet werkelijk een aantal keer de lipstick aanbrengen om een gevoed gevoel te krijgen. Dit heeft volgens mij te maken met het feit dat je zo de lipstick wat opwarmt. Qua pigmentatie ben ik zeer tevreden, dit kan je zien in de swatchfoto's zo meteen. De prijs is niet zo duur, ik denk dat het een tweetal euro was per stuk.

Hieronder zien jullie swatches van de lipstick.
Lipstick nummer 1
Lipstick nummer 6
Lipstick nummer 7
Lipstick nummer 10
Zo, ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden. Laat in de comments even weten welke lipstick jullie favoriet is. 

Liefs,
Delphine