maandag 4 juni 2012

FOTD: A Pop Of Colour



Afgelopen weekend had ik zin om nog eens te make-uppen maar aangezien we nog weg moesten nar de winkel had ik er niet echt veel tijd voor. Ik besloot om een verzorgde, niet te opvallende ooglook te maken maar wel een felle kleur op de lippen.



Dit is de look die ik gemaakt heb. Hij is echt heel easy-peasy te maken. Om te beginnen bracht ik mijn BBCream van L'Oreal aan. Daarna bracht ik wat concealer aan onder mijn ogen tegen de donkere kringen. Ik werkte mijn wenkbrauwen een klein beetje bij met een wenkbrauwpotlood van de Hema en daarna zette ik mijn eyeliner. Dit deed ik met een vloeibare eyeliner van Essence maar dan aangebracht met mijn linerbrush voor meer precisie. Ik bracht een laagje van mijn favoriete mascara aan om de ooglook rond te maken. Het geheel werd wat spicy gemaakt door het gebruik van mijn opvallende koraalrode lipstick, namelijk Catrice Colour Bomb.



Q: Maken jullie soms van dit soort looks?