woensdag 6 juni 2012

Nailhardener VS Nail Oil



Een tijdje terug dacht ik in mijzelf 'Kom laten we eens een kuurtje doen met de Nailhardener van Kruidvat zoals het hoort'.
Zo gezegd zo gedaan en elke dag bracht ik een nieuw laagje nailhardener aan op mijn nageltjes. Ik moet zeggen de nagels werden stevig maar al vanaf dag 3 merkte ik complicaties. Zonder dat ik bewust iets had gedaan was ineens de nagel van mijn duim rats doormidden gescheurd! In de namiddag ging ik toen shoppen in de JBC en BAM ik stootte mijn hand in het paskotje en je raad het al, opnieuw een nagel gebroken. 




De Kruidvat Nailhardener lijkt een goede werking te hebben maar jammer genoeg merkte ik al snel ook negatieve gevolgen. Mijn nagels worden hard maar ze zijn niet meer zo soepel en echt uitgedroogd door het product. Hierdoor gingen mijn nagels bij het minste duwtje echt breken ipv plooien. Niet echt leuk dus. Ook mijn nagelriemen raakten uitgedroogt.


Een tijdje later las ik op Pretty Brilliant een artikel over Trind. Hierin vermelde lieve Joyce over het feit dat de producten vooral de nagels voeden. Nu vind ik Trind persoonlijk niet iets voor mijn portemonnee dus dacht ik na. Na een tijdje zag ik mijn Essence Nail Oil liggen. Dit is een nagelolie vooral bedoelt voor de nagelriemen. Ik gebruik deze olie nu dagelijk. Ik borstel een strookje olie over elke nagels en duw om de zoveel tijd mijn nagelriemn naar achter met het borsteltje (welke de vorm heeft van een bokkenpootje). Ik merk echt een gigantisch verschil in mijn nagels. Ze zijn echt een stuk sterker maar breken deze keer niet af! Ze zijn er gezond en gevoed uit en ook het witte gedeelte van mijn nagel is nu echt wit! Mijn nagels groeien ook lekker. Kortom dit is naar mijn mening echt een veel beter product om je nagels sterker te maken!




De Essence Nail Oil zorgt voor een voeding van de nagelriemen en de nagel himself. Je kan het borsteltje gebruiken als bokkenpootje. Je nagels worden sterk en zien er mooi en gezond uit, alsof je een french manicure hebt gehad. Het product is te koop ik het Kruidvat voor een luttele 2 euro.


Q: Wat gebruik jij voor je nagels sterk en gezond te houden?