maandag 30 juli 2012

I'm back

Hallo iedereen,
Vandaag even een kort artikeltje met de mededeling dat ik en mijn vriend sinds gisteren terug in Belgiƫ zijn. Na een super leuke en warme week in Spanje kunnen we nu jammer genoeg weer 'genieten' van het Belgische weer. We gaan de laatste week van het bouwverlof in, dus ook de laatste week vakantie voor mijn vriend. We hebben alvast nog een uitstapje naar Oostende gepland aangezien daar in het Kursaal nu een tentoonstelling is van The Human Body Exhebition. Hierbij wordt het menselijk lichaam van echte personen opgezet waardoor je dus goed bv het spierstelsel ziet, of hersenen in plakjes. Aangezien we dan toch aan de zee zijn kunnen we er een dagje van maken en nog wat gaan winkelen of langs de dijk wandelen. Daarnaast hopen we erop dat we ook nog een aantal daagjes bij de boer kunnen gaan werken als het weer meezit.

Op de blog zullen jullie vanaf morgen weer normale artikels zijn verschijnen. Uiteraard zullen er foto's van de reis getoond worden en ook heb ik een aantal spulletjes geshopt. Ook is er een pakketje toegekomen, waar ik jammer genoeg nu nog niet kan achter gaan aangezien het afhaalpunt ook met verlof is.

Ook ga ik mij de komende week moeten bezig houden met bloglovin want vele medebloggers heb ik door vakantie verwaarloosd, ik heb nog meer dan 300 artikels te bekijken van jullie waar ik toch nog een reactie op wil achterlaten!

Ik denk dat dit het zo een beetje was dus tot morgen jongens!