woensdag 8 mei 2013

FOTD - Nude with a touch of colour

Vandaag staat er een neutrale FOTD voor jullie klaar. Ik maak gebruik van nude kleuren en kies voor een opvallende sprankel kleur op de waterlijn.

De ooglook maak je door eerst een oogschaduwbasis aan te brengen. Ik kies voor mijn vertrouwde basis van Essence I Love Stage. Daarna breng ik een huidskleurige kleur aan over het hele bewegende ooglid. We shapen onze ogen een beetje door een donkerbruin/taupe kleur aan te brengen ter hoogte van de crease. We brengen ons felle kleurtje aan op onze waterlijn. De kleur kan je vrij kiezen, ik koos voor een babyblauwe kleur. Het geheel werken we af met een likje mascara en tada!
Ik vulde mijn wenkbrauwen in met wenkbrauwpoeder. Op mijn gezicht bracht ik een BBCream van Garnier aan. Ook bracht ik under-eyeconcealer aan en een nude lipstick.
Liefs,
Delphine