donderdag 9 mei 2013

New in:Acer Liquid Z2

Na lang twijfelen heb ik mij dan toch laten verleiden tot een smartphone. Een tijdje terug ging ik bij Vandenborre langs en gaf ik weer een hoop spaarcentjes af voor deze Acer smartphone.

Mijn broer haf zelf de vorige versie van de Acer Liquid en ik heb de nieuwe gekocht waar Androir Jelly Bean opstaat als ik me niet vergis. Ik vind mijn versie er ook wat vrouwelijker uitzien vanwege de afrondingen. 
Ik heb een aantal foto's genomen van de zaken die nu op mijn telefoon staan. De foto's zien er blauwig uit aangezien het beschermvelletje er nog opzit. Ik kocht onlangs in de Action een nieuw beschermlaagje en ondertussen hangt deze blauwe er dus niet meer op. 
Op het eerste menu staat niet veel speciaal.  Van dit menu gebruik ik eigenlijk alleen de berichten, facebook, de camera met galerij en Gmail.
In het tweede venster zien we Icomania en Instagram, welke ik heb afgehaald. Verder gebruik ik ook de Play Store voor nieuwe Apps af te halen en heb ik ook Rail Rime van de NMBS afgehaald.
Op het laatste menu gebruik ik enkel Sleep as Android (proefversie) en Taken.

Nu is mijn doel met dit artikel eigenlijk meer dat ik nieuwe apps leer kennen. Heb jij een fijne app op je smartphone staan welke ik zeker eens moet uitproberen? Laat het me dan zeker weten in de comments! 

PS: Als je wil, kan je me ook volgen op instagram via het linkje in de rechter zijbalk.
Liefs,
Delphine